Zdalny serwis: poznaj kluczowe korzyści!
Jest wiele argumentów, by zdecydować się np. na inteligentne maszyny. Dzięki nim wydajność konkretnego przedsiębiorstwa może się poprawić (jeśli wszystko będzie odpowiednio zaprojektowane oraz wdrożone). To nie wszystko. Właściciele podmiotów mogą liczyć także na wiele innych zalet. Aby to jednak było możliwe, zaawansowane maszyny muszą być nie tylko odpowiednio eksploatowane na co dzień, ale także serwisowane. To kluczowe. Obecnie coraz więcej firm decyduje się zaś na serwis zdalny. Dlaczego?
Masz u siebie rozmaite, zaawansowane maszyny? Zastanawiasz się, co będzie, jeśli coś się popsuje? Jak włodarze firm o tym zawczasu nie pomyślą, to potem mogą mieć kłopoty. Szczególnie jeśli trzeba będzie kontaktować się z serwisantami, którzy pracują kilkaset lub nawet kilka tysięcy kilometrów od miejsca konkretnego zdarzenia. W takim położeniu należy liczyć się z długim przestojem itp. A to oczywiście wpływa negatywnie na produkcję itd. oraz wyniki finansowe konkretnego przedsiębiorstwa. Jest to zatem ważna sprawa, której nie można bagatelizować. Coraz więcej osób decyduje się zatem na takie usługi, jak zdalny serwis. Warto dodać, że to rozwiązanie jest realizowane w formule wirtualnego dostępu (tak naprawdę z dowolnego miejsca na ziemi). Na tym mogą zyskać np. producenci maszyn.
Jeszcze więcej korzyści jest do uzyskania… patrząc z perspektywy właściciela konkretnego sprzętu. Na co można zatem liczyć? Szukasz rozwiązania tego kłopotu? Im większa odległość, tym gorzej. Jeśli serwis jest mocno oddalony, to nie ma szans, by rozwikłanie awarii nastąpiło tego samego dnia.
Ba, na samą wstępną diagnozę trzeba czasami czekać minimum kilka godzin (jak nie więcej). Każda dodatkowa minuta przestoje generuje straty i zwiększa zdenerwowanie. Dlatego nie zaskakuje, że coraz więcej osób decyduje się na rozwiązanie firmy HMS (to właściciel marki Ewon). Warto zaznaczyć, że wprowadziła ona na rynek bramki Cosy i Flexy. Odpowiadają one za zdalne kontrolowanie parametrów pracy maszyny i monitorowanie ogólnego stanu technicznego. Na skutek działania funkcji podglądu PLC to rozwiązanie od Ewon umożliwia przesyłanie wiadomości o stwierdzonych nieprawidłowościach. I to w mig (dodatkowo od razu) do osób, które są odpowiedzialne za utrzymanie konkretnej maszyny w należytym stanie. Jak odbywa się tutaj komunikacja? Poprzez e-mail lub ewentualnie numer telefonu. Dzięki temu odbiorca wiadomości ma do nich dostęp w czasie rzeczywistym. Sprawdź więcej faktów na ten temat na stronie internetowej https://racontrols.pl/bazawiedzy/zdalny-serwis-szybka-diagnostyka-wygoda-po-stronie-wlasciciela-maszyny/.
Warto zatem podsumować to zagadnienie. Dlaczego coraz więcej osób decyduje się na zdalne serwisowanie? To spora oszczędność czasu. Poza tym wygoda i poczucie bezpieczeństwa. Spore znaczenie dla właścicieli maszyn ma oczywiście to, że na skutek tego rozwiązania możliwe jest zachowanie ciągłości produkcji. A to kluczowa sprawa, by być konkurencyjnym i docelowo nie narzekać na uzyskiwane wyniki finansowe. Co więcej, bramka zdalnego dostępu Cosy marki Ewon to produkt rekomendowany także ze względu na bardzo wysoki poziom zabezpieczeń (przed ewentualnymi atakami itp.).
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.